Merhaba kızlar kaçıncı haftayı devirdiniz bakalım?
Nst de sancılarınız nasıl, bebiş kanalda mı? 36 +0 haftalığız şu an bugün kontrolde 41 e dayanan bir hamişi görünce modum düştü bana daha çoook varmış dedim tünelin ucu gözüküyor ama zaman da geçmiyor sanki durdu 🙈 Sağlıcakla ve vaktinde kucağımıza almak dileğiyle 🌸