Emleyla Elif5561 Hayir kuzum ben Kasım ayında geçen sene bugün bebeğimi kaybettim erken doğum ile oyuzden önlem amaçlı hem progestan hem proloton kullaniyorum
Aysoshh İğnelerden sonra kanama kesiliyor mu düşük riskim var 1 kez iğne vuruldu yarında olucam sonra haftada 1 hap kullanıyorum bide kanamam hala var 😞
ZZeynepP1903 Bende 3 günde bir vuruluyorum biri iyi gecıyorsa digeri kötü oluyor. Bugün vuruldugum çok kötü oldu mesela acayıp agrı var ve sisti
Boesie Elif5561 Benimde oluyordu canim uzerine oturamiyordum yatamiyordum cok agri yapiyordu. Doktora soyledim iltihap kapmistir dedi kendi kendine dagiliyor merak etme sadece cok rahatsiz verici.
miraybilir Elif5561 bende de yerleri hep top gibi kalmıştı sonradan geçiyor kaşıntı da yapıyor internette geçmeyip apse yapıp aldırmaları da okumuştum imkanın varsa iğneden sonra bi yarım saat yürü
Esrabahar Elif5561 iğneyi olduktan sonra 5 dakika boyunca üstüne sert bir biçimde bastırın o zaman bir şey olmuyor
Elif5561 Aysoshh iğneden başka bir şey kullanıyor musunuz. Kan kırmızı renginde mi yoksa akıntı gibi koyu kahve.