Bende 10 haftalık hamileyim. 9. Hafta da iic çamaşırım da gördüm sarı , açık yeşil akıntı. Doktoruma yazdım. Fitil verdi. Gün aşırı kullandım. Şuanlik ise yaradı gibi. Yeşillik geçti gibi. Sarı var biraz. Enfeksiyon diyorlar. Ama inşallah bı problem olmaz 😔 ve koku, kaşıntı falan yok