Merhabalar 13 gün önce normal dogum yaparak prensesime kavuştum hanimlar. Burda hikayemi paylasmak istedim. 29 ekim sabahi saat 5 gibi belimden karnima dogru adet agrisi gibi bir agri hissettim. Zaten iki gun oncede cati muayenesi olmustum 1 cm acikligim vardi. Doktorum 1 hafta icinde dogurursun dedi artık bekliyorduk. O gün sabah 5 deki agriyi cok umursamadim bir kere oldu çünkü. Sonra gun icinde bu ağrı 1 saate gelmeye basladi. Karnim duzenli sertlesiyordu. Hissettim artık pensesim gelicekti😇aksam eşim geldi. Yemek yedik cay hazirladim tam koltuga oturdum pit diye bir ses karnimdan suyum geldi diye sesim yukseldi direk banyoya gittim. Biraz panik yaptim tabi ama sonra yendim bu paniği. Hemen hastaneye gittik. Saat 20.00 da hastaneye yatisimiz yapildi. Acikligim 2 cm idi. Sancilarim 5 dakkaya bir geliyordu. Saatler gecti okadar sanciya ragmen hala 2 cm acikligim vardi ve cok yorulmustum. 3 4 defa dusa girdim rahatlamak icin.Her sanci geldiğinde daha da canim aciyor sezeryan olmak istiyorum diye bagiriyorum eşim ve ablam beni ikna etmeye calisiyorlar masaj yapiyorlar belime motive ediyorlar. Allah onlardan razi olsn. Cok bitkin düşmüştüm en son hemsire geldi tekrar bakti hala 2 cm ydi acilma. Daha ne kadar bu agriyi cekicem diye iyice motivasyonum düşmüştü. Hemsire pilates topunun üstünde hareket yap dedi. Bende yapmaya basladim. Sancilarim ara vermeden devamli olmaya basladi artik bagiriyordum acidan😀yıktım hastaneyi. Hemsire geldi 10 dakka icinde tam acilmam olmustu doguma gidiyoruz dediler cok sasirdik daha 10 dk once 2 cm olan acilma 10 dk sonra tam olmuştu. Sonra melegimi kucağıma almak nasip oldu. Tum çektiğim acilari unuttum hicbiri kalmadi. burda yazan dogum hikayelerinde anneler kucagina alinca acilarini unuttugunu yaziyorlardi. Gercekten de oyleymis. Gece 1.30 da meleğim geldi. Dogum gunumde bana verilen en güzel hediyeydi… Iste benim dogum hikayem. Rabbim herkese kolayliklar versin saglikli sihhatli bebeklerinizi kucaginiza almayi nasip etsin insallah….