Esma00 Kızlar nasip olursa salı günü sezeryan olacağım ama bu sabah sesim kısılmış boğazımda gıcıklık var ve biliyorum ki bu günden güne çoğalacak çünkü hep böyle oluyor nasıl en hızlı şekilde atlatırım 😔 diğer türlü sezeryan zor olmazmı ve sonrası..
Petyynut Esma00 merhaba aynı durum bende de var dün ağzım burnum gözüm çok akıyordu C vitamini içtim suya atılanlardan bol sarımsaklı tavuk suyu çorba içiyorum sabah akşam bol bol meyve bir de ılık suya bal limon atıp içiyorum düne göre biraz daha iyi gibiyim isterseniz siz de deneyin. Benim de 22’sinde doğumum nasipse