İyi akşamlar, gebeliğin 8. ayına yeni girdim. Çatlaklarım zaten vardı ama son zamanlarda daha yukarılara çıkmaya başladı. Son iki gündür de kabarıp kaşınmaya başladı. Daha önce başına gelen var mı? Anormal bir durum mu bilmiyorum kalımamak için zor tutuyorum kendimi. Göğsümde, belimde ve karnımda bu kabarıklıklar var. Çatlağa mı dönüşecek yoksa alerjik bi durum olabilir mi?