Deletedmom23234 boncugum_070 1 numara bezle başlayın evi bezle doldurmayın bittikçe alırsınız ve bebekler çok hızlı büyüyebiliyor. ☺️
suadeeee boncugum_070 sleepy aldım 210 lu onun öncesinde de 80 tane almıştım 5 kiloya kadar kullanılabiliyor şuan 80 100 tane kalmıştır 33 günlük olduk 1 numara aldım oğlum da 2650 doğmuştu daha yeni yeni 4 kiloya yaklaştı
Dilekcnkn boncugum_070 1 numara 70 adet aldım o bitti 2 numara 2 tane 60 aldım 1 tanede 39 onu şu an kullanıyorum şimdide indirinde diye 3-4 stokluyorum 2 bitsin 3’e geçicem elimde şu an 144 adet 3 var
boncugum_070 Deletedmom23234 Yeni doğum yapacağım indirimde diye faydalanmak istiyorum 32 li 1 numara almıştım 1 numara 1 paket daha mi alsam diye düşünüyorum yoksa 2 mi almam lazim
boncugum_070 Dilekcnkn Suan Yeni doğum yapacağım 1 numarayı bitirdiniz mi kaç paket almm gerekiyor bilmiyorum
Deletedmom23234 boncugum_070 İlk ay çok çiş ve kaka yapıyorlar 2 tane alin indirimdeyse ☺️ daha sonra duruma göre bakarsiniz
1kckmucize Çok stoklamayın. Ben sleepy 34lü almıştım,bittikçe alırım diye stoklamadım iyi ki de öyle yapmışım. 3800gr doğdu bebeğim ve 4.haftaya girmeden sleepy 3 numaraya geçmiştik. Şuan 40 günlük 3 numara da ufaktan bacaklarını sıkmaya başladı sanki.
Emleyla boncugum_070 kızlar ben ilk bebegimde indirimde die Prima yenidoğan aldım ve ilk gebelik olduğu için bilinçsizdim ordaki kız öyle dedi die aldm ama malesef bebegimi kaybettim onlarda öylece hiç açılmadan kaldı 4 paket aldım bide şimdi bi tanede bir büyüğünü alayım diorum yenidoagn aldm boşa mı gider sizce