Kızlar merhaba 13+5 hamileyim akıntılarım var bazen sarı bazen beyaz dr sordum normal dedi sorun yok dedi ama sanki arada koku varmış gibi hissediyorum sizce akıntıdan mı yoksa enfeksiyon olabilir mi? Yani zararı olur mu kontrolüm 1 ay sonra. Tam emin de olamadım olup olmadığına emin olmadan dr söyleyip ilaçta kullanmak istemiyorum