Ilaydaafra5 Bizde de yok maalesef 39+3 olduk hic bir belirtimiz yok 😑 ona kavusmayi hayal ediyorum surekli dusundukce sabrim kalmiyo 😊
Tugetpak Mrvesn benimde daha girmemiş squat ve merdiven in çık dedi yapıyorum hergün inşallah inerler
Nurr 39+2 deyiz bebegim hala kanala girmemis doktorum bebisimin iri bebek oldugunu ve dogumda zorlanacagimi soyledi bide enfeksiyonda var istersen sezeryana alayim dedi istersennbekle son ana kadar dedi napcam bilmiyorum🙈
Birkelebek Benim de 39+3 dun belim ve kasiklarim agridi ama bugun bir sey yok :( hurma yuruyus sicak dus ada cayi merdiven vs deniyorum 1 haftadir
mrvhmz Ben de yarın 39 oluyorum. Bizde de tık yok:( benim bir de 17 aylık oğlum var o yüzden benim acelem yok aslında, bekleyebilirim ama doktorum beklemek istemiyor suni sancıyla doğurtmak istiyor. Off bir daha suni sancıya katlanmak istemiyorum 😓😓 o yüzden bi an evvel kendi kendine gelsin istiyorum. İnşallah hayırlısıyla ve sağlıkla sancılarım ve doğumum kendi kendine başlar 🤲🏻
Esrakbas Bende 39+2 oldum yeri rahat sanırım hiç gelesi Yok bu sıcaklarda dışarısı malum içerisi daha güvenli onun İçin kalsın bakalım 😊😊