Zambak55 ben kullanıyorum 12.haftadan bu yana kullanıyorum 25 haftaligim suan gayet memnunum yan etki olmaz vitamin ilaci sonuçta diye düşünüyorum cok çok memnunum hatta 30 adet oluyor zaten 80tl aldiysan biliyorsundur günlük 1 tane içiyorum doktoruma sordum bittikce alabiliyormuyum diye oda tabiki dogurana kadar rahatlıkla alip icebilirsin ihmal etme dedi vitamine vücudumuzun ihtiyacı oluyor bebeğe gittiği icin o yuzden doguma kadar kullanicam