Kızlar gecen ay rahım fılmi cektırdım rahımde kucuk bı yapısıklık vardı amalıyat oldum yeni dokyor patoloji almış ondanda enfeksıyon cıktı 4kutu antibiyotik yazmış doktorum 1aralıktada kontrolum var acaba bu enfeksıyon bi sıkıntı yaratır mı bu şekil olan var mı yada antıbıyotık sonrası hamile kalsn var mı acaba cokkkk istiyorum artık ya