Masalsmommm aynısını yaşadım canım seni öyle iyi anlıyorum ki su içtikçe kustum bu yüzden içemiyordum ama prilam hap ile kusmalarım geçti. İlk başta günde bir tane sabahları prilam yazdı doktorum biraz idare ediyordu ama yine de kusuyprdum. Sonra hapa rağmen kusmalarım günde 5 İ buluyordu. Doktoruma söyledim gece uyurken 2 tane prilam iç sabah uyanınca bir tane daha iç dedi. (Tabi siz doktorunuza danışmadan içmeyin çünkü her insanın bedeni Farklı) ben bu şekilde kullanınca anında kesildi kusmalarım bulantım bile olmadı sonra bir düşük tehlikesi atlattım bebeğimin suyu azalıyordu. Doktor günde üç litre su içmem gerektiğini söyledi ve ben bir tane şişe aldım kendime onu sürekli yanımda taşıdım ve zorla içtim. Şu an 40+0 olduk henüz doğmadı bebeğim ama ben deli gibi su içmeye alıştım sürekli susuyorum hiç bir içeceği içesim gelmiyor sürekli su içiyorum çünkü bünye alışıyor ve o suyu istiyor günde 3 litreyi geçiyor belki de. Ve bebeğimin suyu çok iyi çok şükür doktorum su içerek bu seviyeye getirdiğimi söyledi. Önce bulantılarına çare bulup sonra biraz zorlayıp su içerseniz alışıp daha da çok içiyorsunuz zorlanmadan zevkle içiyorum şu an.