feldspar deletedmom734 çok haklısınız baya ağırmış çalışma şartlarınız :( allah kolaylık versin. annelerin çalışma şartları yeniden düzenlenmeli çok ağır şeyler bekleniyor
feldspar 1850 yönetmelik kesinlikle yaz tatili sayılmaz diyor. eski okulum inisiyatif alıp sayıyordu sağolsun. yeni okulum yönetmeliğe uyduğu için izin vermiyor :(
Elifnurrr feldspar ben de heyet raporuna başvurucam sanırım 22 Eylül Doğum. 22 kasımdan sonra 18 Ocak’a kadar heyet raporu almak mümkün olur mu kendi doktoruma sorucam. Özel hastaneler bu konuda daha kolay oluyor diye duymuştum
DCAbr 1850 nasıl yani canim dogum sonrasi 16 haftalik iznimiz her halukarda yok mu mesela 32 haftalikkrn ayrildik diyelim dogumdan sonra kac hafta iznimiz oluyor
1850 DCAbr 33. De ayrılırsanız 40. Haftada dogum olacagını düşünürsek dogumdan önce 8 hafta sonra 7 hafta kullanıyorsunuz. Cocuk ıkı aylık olunca calısmaya baslamak gerekıyor
deletedmom6295 1850 bu öğretmenlerde değil tüm meslek gruplarında var 37. haftaya kadar çalışabilir raporu alıp kalan kısmı doğum sonrasına aktarmak
bynduru Elfdrnncm benim esimde ogretmen.ters devre olup bakmayi planliyoruz.Allah hepimize kolaylik versin.
Ozlmun Kızlar psikiyatri bölümünden alınan heyet raporu daha sonra sıkıntı olarak karşınıza çıkabilir öyle bi olay arkadaşımın başına gelmişti müdür alma dedi.. yani okulda herhangi bir öğrenci veya Veliyle yaşanan sorunda aaa bu öğretmenin psikiyatri heyet raporu var diyerek şikayet bile edebiliyorlar