Asibel Arkadaşlar Allah rızası için yardım edin. Henüz doktora gitmedim ama hamileyim. Daha önceden yapılan yarım kalan kanal tedavim dayanılmayacak derecede ağrıyor. Bugün 3 parol içtim nasıl geçer lütfen yardım edin
nevarneyokk Asibel Doktora gitmeniz lazım o zamana kadar parol 😞 Bana gelmeden önce augmentin bitir demişti bu arada ben antibiyotikten sonra gitmiştim doktora
Hayal2121 Asibel geçmiş olsun ben hergun kafamı resmen duvara vuruyorum bütün diş etlerim sızlıyor o kadar ağrıyor ki dayanılmaz bir acısı var ve 5 tane dişimi çekmeliyim doğum yapan kadar bu acıyı çekecem 😔
Asibel nevarneyokk 7 doktor gezdim 2 günde kadın doğum çekilmesine izin vermedi bende bebeğe bi şey olur diye çektirmedim. Largopen antibiyotik verdi bugün iyiyim. Dişim şiş şişi inince narkozsuz kanal tedavisi yaptıracağım. Zaten yarısı daha önceden yapılmıştı
Asibel Hayal2121 inanın 3 gündür o ağrıyla elime telefonu bile alıp bakamamışım. Bugün ağrı kesildi Allah’a şükür ama şişti. Antibiyotik verdi o geçince bakalım nasıl bir işlem yapacaklar
Hayal2121 Asibel Çok geçmiş olsun inşallah Cnm benim diş ağrısını bilirim ne kadar zor şişmiş se acısı diner Allah şifa versin inşallah 🤲😔