Merhaba kızlar 29 Eylül son adet tarihimdi gebelik planlıyorduk eşim 1 ekimde görevden geldi ve yumurtlama günlerimi değerlendirdik 3 aylık folik asit kullandım doktora gittim bütün değerlerime ve yumurtalığıma baktırdım hiç bir sıkıntım yoktu Ekim 26 adet günümdü ve ertesi gün 27 Ekimde oldum normalde 5 gün sürerdi bu defa 3 gün sürdü ve bitti yoğun değildi. iki üç gündürdü pembesi ve kahverengi şekilde lekelenmem var çok az miktarda başına böyle bir şey gelip gebe kalan varmı en son birlikteliğimiz 17 Ekimdi eşim tekrar görev yerine gitti