Benım 27.haftaya kadar hiç sorunum yoktu.Idrar yolu enfeksıyonu harıc .Gecen ay suyun normalın uzerınde dedı.Ama ben cok ye ek yıyordum.Gunde 4 5 tane meyve tuketıyordum.Gece uyanıp acıkınca meyve yıyordum.Doktor bana dıyet yap dedı.Bır ay dıyet yaptım.Meyveyı bıre dusurdum.Süt,yogurt,kefır ,cevız tukettım daha fazla cok su ıctım.Gecen hafta gıttıgımde suyum duzelmıstı.Sıze tavsıyem cok meyveye bogmayın kendınızı.Ben cocuk kılo alsın etsın dıye ne bulursam yıyordum.