minigiminannesi03 Merhaba arkadaşlar ben klomen kullanıyorum sağ ve sol tarafımda batmalar ve hafifçe ağrı var sizlerde var mi böyle yasayan
cgnduru minigiminannesi03 canım bende 4 aydır uğraşıyorum 2 kere çatlama iğnesi oldu. Tedavi sürecinde.. ara vermek zorunda kalmıştım 2. Ve 3. Ay iğne olmadım ama sabah kan sonucum çıktı yine negatif…ilk defa mı kullanıyorsun
2505 minigiminannesi03 klomen kullandım 1 ay ve gebelik oldu elhamdulillah ama benim yumurtlama zamanları çok kasık ağrım olmuştu sancı batma karışık hatta kist fln mı oluştu diye düşünmüştüm
Ceymir minigiminannesi03 3defa klomen ve çatlatma iğnesi kullandım 2si kimyasal gebelikle sonuçlandı. 3.sü çok şükür tuttu şuan 13+4 günlük hamileyim. Darısı tüm isteyenlerin ve sizin başiniza inşallah 🤲
minigiminannesi03 2505 kasiklarimda asirici derece batmalar oluşuyor 15 saniye gibi geri yok oluyor birlikte olduğumuz için mi.oldu diye düşünüyorum bayaga ağrı oluşuyor durduğum yerde
2505 minigiminannesi03 1-2 gün beni uyutmayacak derecede ağırım vardı inşallah sizinde hayırla sonuçlarr
2505 Bfduam yok hayır olmuyordu hafif bir ağrı batma gibi birşey olur geçerdi anlamazdm bile ama klomen çok ağrı yapmıştı
Bfduam 2505 klomen kullanmadım ama bitkisel destek aldiğimda yumurtlamam aynı sizin dediğiniz gibi sancıdıydı.
minigiminannesi03 Bfduam dogrudur bakalim pazartesi doktorum var ne diyecek hiç bilmiyorum stresliyim resmen
minigiminannesi03 Bfduam aynen eşim se Cook rahat davranıyor kendine oylanacak bireyler buluyor telefonda sinirimi bozuyor resmen onada sinir oluyorum
Bfduam minigiminannesi03 o masaya çıkmalılar empati yapabilmeleri için. Cidden çok irrite edici oraya çıkmak, Rabb’im imtihan etmesin halimize çok şükür 🤲
minigiminannesi03 Bfduam Amin anlamıyor stresimi bu ara fazla dırdır yapion işten yorgun geliyorum diyip kestirdicaniji sıkıyor resmen erkek milleti işte ne olacak
minigiminannesi03 Bfduam benim öküzden hariç herkesin kocası daha anlayışlı geliyor bana ya beni hiç anlamıyor
Bfduam minigiminannesi03 :) canım benim ya:) erkekler bizler kadar duygusal değil çoğunlukla, yalnız değilsin rahat ol:)
minigiminannesi03 Bfduam dövsem suç sevsem suç şaşırdım resmen artık az cik ilgilen diyorum ben napiorum diyir