merhabalar aslında burdaki uygulamaya göre 30 haftalığım ama bugün doktorum sekreterine 31+5 dediğini duydum sordum makinaya göre öyle dedi neyse kızlar bi konuda yardımınıza ihtiyacım var
geçtiğimiz hafta ilk defa şeker yüklemesi yaptırdım doktorum olmadığı için sonucu gösteremedim merak edip aile hekimliğime sordum ordan sonucumun iyi olduğunu söyledi ilk kan normal ikinci kan şekeri içtiğin için yüksek gelmesi normal önemli olan son kan dedi oda düşük çıkmış dedi içim rahatladı ozaman bugünde doktoruma gittim sonuçları gösterdim 2 . kan yüksek bulduğunu 1 ay sonra tekrar şeker yüklemesi yapalım dedi bu aralar diyet gibi yemene dikkt et dedi bende yüksek çıkması bebeği etkilermi diye sorduğumda oda evet bebek şişer büyür suyu fazla olur dedi ay bi canım sıkıldı kafam takıldı değerlerimide şimdi paylaşıyorum böyle durum yaşayan varsa yazabilirmi benim 3. gebeliğim diğer 2 sinde ne yükleme yaptım nede böyle bi şeker olayı vardı yalnız şöyle bişi var ben şeker yüklemesi yaptırmadan bi iki gğn önce şekerli şeyler çok tükettim kola çikolata tatlı vs gibi acaba onunda etkisi olmuş olabilirmi şuan kilosuda 1500 boy 43 cm doktor iyi dedi sizce iyimi
değerlerim şöyle;
ilk kan 105.3
ikinci kan 194.1
üçüncü kan 110.8