Kizlar benm göbeğim de çatlaklar oluştu ve deli gibi kaşıntı var çok fena hemde vücudum da hafif kaşınıyor ve doktor bana iki tane ilaç verdi ursactive 250 mg ve pankreoflat. Bu ursactive hamileler için iyi degil vs yazıyor iciyim mi napiyim bilmiyorum. Size degerlerimi aticam Allah rizasi icin bakın yüksekte değil sanki