Yenianne Çok afedersiniz ama geğirme sorununa bi çözüm bulan var mı yada kendiliğinden geçer mi yoksa hamilelik boyunca devam mı edicek 😞
gizem Yenianne ben de sıkıntı bende sanıyorum ya gebelikte oluyormuş demek 🙂 dışarda yemek yerken özellikte utanıyorum tutamıyorum gırk gırk gidiyor 😂
NesrinDefne Yenianne Sık olmasa da rahatsız ediyor yine de 😂 Bir de son zamanlarda sık sık hıçkırık tutmaya başladı abov o daha fena bir şey hık hık geziniyorum ortalarda koca göbeğimle 😂
Dsa Valla eşimin yanında hiç çekinmiyorum napıyım ben değil çocukların diyorum da dışarıdayken tıslıyorum sadece 😂😂 beni rahatlatıyor valla o yüzden sıkıntı duymuyorum