AdenEva 18_kuzey hep öyleyimm 😢 1 trimesterde aşırı berbat uykuluydum heryerde 2. trimester en rahatı enerji dolu oluyosunuz falan yazıyodu. Yalannnnn hiç geçmiyo bütün gün pandalar gibi yuvarlanıyorum 😂😂
18_kuzey AdenEva ben de öyleyim ya gözlerim kapanıyo öğleden sonra🙈bi de acayip içim yanıyo,buzdolabına mandalina stokladım nasıl iyi geliyo😂