Benimde yüksek çıktı ama daha önce geçermişim ben şu an bağışıklık kazanmışım. Ve bağışıklık kazanmanın iyi bir şey olduğunu söyledi doktor, özellikle gebelik boyunca kedi dışkısından uzak durmamı söyledi evde kuşum var ondan olabilir mi yıllardır kuşum var dedim hayır onlardan olabilecek bir şey değil yüksek ihtimalle kedi dışkısı küçük ihtimalde yediğin çiğ et çok yıkanmamış meyve sebzelerden olabilir dedi. Ama bana panik yapma şu an vücudunda bu enfeksiyon yok dedi. Sizin düşmezse eğer bence farklı bir doktorun fikrini daha alın