MerveSelcuk Merhaba kızlar yeni doğum yapınca hastanede kullanmak için hangi çocuk beziniiii tercih ettiniz
esengl03 MerveSelcuk bende slepyy almistm ama bebek buyukce tasirma yasadigim icin degistirdm bezi fakat 1 numarada bi sorun yasamadm