Kızlar 18 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim ,saglik ocağında yaptığım kan testin de kanımda enfeksiyon olduğu çıktı.Netten biraz araştırdım ve korktum açıkçası yarın hastane randevum var. Daha önce böyle bi durumla karşılaşan var mi sorun olur mu bebek için size sormak istedim 😥