ilk etapta prima kullanmasanız mı acaba 😳 kararda vermişsiniz ama , ben ilk bebeğimde paikopat gibi araştırdım . primanın içeriği pek saf değil . en azından ilk aylar için sleepy bionaturali kullanabilrsiniz . oğlum 28 aylık nerdeyse bütün bezler kullandım . en son bionaturalde kaldım . yeni bebeğe de kesinlikle sleepy bionatural alıcam . bu arada 9. aydan 15. aya kadar prima premium care kullandım . gayet güzel bi bez ama içeriği kötü . hem fiyatların aşırı artması hemde içime sinmemesi adına sleepye döndüm . insan ilk çocukta pimpirkli oluyor ama bez önemli sonuçta 2 seneden fazla bir fiil tenine ve üreme organıyla temas halinde bezler