Carriebradshow 13 haftalık ikiz gebeyim. Kontrolüm geçen haftaydı doktorum birisini erkeğe benzetti ama diğeri hakkında yorum yapamadı. Burada çok denk geldim nokta atışı tahmin yapan arkadaşlar var. Rica etsem bir bakabilir misiniz 🥰 [https://resimyukle.io/r/uoKlObE3UE] [https://resimyukle.io/r/97LogPVZqs]
Carriebradshow Bernako benim tüp bebek dondurulmuş embriyo. Çin takvimi tutmaz bence :) peki ikisi de mi erkek sizce
Aselinkooo Sermec27 mervebuglemtkn Huysuzsema https://resimyukle.io/r/xm4o6IKDyY Bana da bakar mısınız 😍
Bernako cigdem4154 https://www.ascianne.com/cin-takvimi Bu sayfadan bakmıştım hep erkek çıktı .. sonra erkek oldu 😂
Bernako Carriebradshow diğer fotoğrafta kafa popo ölçüsünü almış ayakları görünmüyor o yüzden yürütemedim sadece kuyruk sokumu görünüyor
Aselinkooo Bernako Çin takviminde son adet ayı mı Hamile kalınan ay mı hesaplamalı? Misal benim temmuz 23 son adet. Ama ağustos ta tutmuş oluyor? afedersiniz ama 7 gün, kadar sürüyor zaten adetim ay bitmiş oluyor ilişkiye girildiği zaman. Bilginiz varmı 😄
Carriebradshow Bernako evet o bebiş arkasını dönmüştü ölçümleri de zor yaptı doktor yürüyüş falan yapınca anca bu kadar döndü 😅