Eymen_Enis_Ser KızLar HayırLı AkşamLar Ben Çok Korkuyorum Doğumdan İkinci Sezeryandan AraLığın İLk Haftası Ne Yapcam Ben BöyLe 🤷♀️🤦♀️
Ummuhancendik Eymen_Enis_Ser korkma canm bendr salı günü oldum çabuk geçiyr bayıltıp uyandırıyrlar zaten bitmiş oluyor
esengl03 Eymen_Enis_Ser Allahin izniyle hayirli saglikla gelsin insallah.korkma ben tercihimi sezeryandan kullanmistim 2.de sezeryan olucak mecbur. Bazi dogum yapanlar 2.daha kolay oluyor diyorlar. Bebegine kavusma dusuncesiyle avut kendini hep oyle dusun😊
Ummuhancendik Eymen_Enis_Ser bende merak ediyorum o dahamı iyi çünkü benim ayılmam nefes almam zod oluyor panikliyorum