Semiramis57 Kızlar haftaya doğumum var. Meme ucum yok çökük. Silikon meme ucu mu alsam tavsıyenız nedır 🤔
Lulemom Semiramis57 hastane odasından beri silikon uç kullanıyorum. 3 ay olucak nerdeyse. Uçsuz veriyorum bazen tutuyo en başta ama sonra yorulunca bırakıyo. Bende alıştım bebeğimde alıştı uca 🤷♀️ Bide emmeye başlıyo bi süre sonra mememden kendiliğinden boşalıyo süt. O yüzden silikon uç daha iyi oluyo benim için.
SgeceC Semiramis57 sağlık ocağından bununla alakalı bilgi veriyorlar hemde kitapçık veriyorlar bir sorun isterseniz. Orda dışardan uyarıcı hic bir alete ve bakım ürününe gerek olmadığı çökükse havlu masajı ve elle hafif uyarilmanin yeterli olduğunu bebeğin zaten yalniZca meme ucunu değil etrafındaki kahverengi alanında kavraması gerektiği bilgisi yer alıyor. Yani memenin ucu ile direkt olarak bir alakası yok bebeğin kahverengi alanı tümden kavraması gerekiyormuş. İsterseniz bir sağlık ocağına uğrayın çok güzel bilgilendirici bir kitap veriyorlar bende ordaki talimatlara uyarak emzirecegim insallah
Anne3434_ Semiramis57 bebeğin emmek için meme ucuna ihtiyacı yoktur düzgün pozisyonda emzirilirse gayet güzel emer emdikçe çıkar zaten kolaylaşır işin
NeseA Semiramis57 ben doğum yaptım odaya geldim ilk çocuğumdu meme ucum yoktu die bebek çok uğraşıyordu emmek için sonra ebe geldi sürekli elinle tut çek dedi bebek emdiği zamanda tam çıktı sonra rahatladım dördüncü gebelik şimdi çok az var yine yapcam doğumdan sonra😘
runigves Semiramis57 benek emdikçe çıkar canım. Hatta süt sağma makinaları da bu konuda işe yarıyor doğumdan sonra dene bunuda
inciveannesii Çok bilgim yok ama instagram da bir video da görmüştüm enjektör ile meme ucu çekme gibi bir şey yapılıyordu, isterseniz bi bakın, araştırın, belki yararlı olur 🌼🌸
Lulemom Acemi_anne61 mamajoo benimki. Hemşire onu önermişti. İlk hastanedeyken eşim eczaneden almış. Sonradan bende yedekli fazla olsun diye e bebekten aldım
minikkoalammm Semiramis57 kuzum benm göğüs ucum vr ama küçk içe çökük değil göğüs ucu çıkarıcı aldım trend yoldan wee baby nin istersen bir dene yorumları çok olumluydu