Karanfill Kuzum şöyle düşün çok gaz sancın olduğunda bir yada iki lere gaz çıkarmak sana yetiyor mu? Kendisi çıkarıyor demişsin ya o ona yetmez ki insan sonuçta mecbur yapacak ama sen kesinlikle desteklemelisin özelliklede emzirdikten sonra 10 dakikaya yakın ben hep omuzumda pıt pıtlardım aşağıdan yukarı doğru sıvazlar sonra pıt pıt yapardım biraz sertçe bi kaç kez geğirirdi sonra yatırırdım yarım saat sonrada muhakkak ayaklarıyla cimnastik hareketleri gbi yaptırır biraz karnına doğru dizlerinden büker bastırıdım okadar çok pırt yapıyordu ki zaten gazlı bir bebekti.. Muhakkak destek ol hele ki emzirdikten sonra sakın hemen yatırma iyi ce gaz birikiyo sıkıştırıyo oyüzdendir o hareketi