burakveannesi Merhaba gögüs ucu hiç yok ve içe dönük malsef 7 aylık hamileyim nasıl emzircegimi düşünüyorum gögüs ucu alıcam ama hangi marka alcagıma kadar veremedim önerirmisiniz.
Teadora burakveannesi bebekler gogus ucunu degıl kahve rengı olan yerden kavrayarak emer yani bunu dert etme hemsıreler neden soyluyor sureklı memeyı tam verın agzına kahve rengıne kadar alsın dıye zaten sen bıle bıraz ordan sıksan hemen sürit geliyor canım merak edıp endıswlenme
minikkoalammm burakveannesi kuzum göğüs ucu çıkarıcıyı dene benm göğüs uçlarm da küçk içe çökük değil ama bende tedirginm bu konuda wee baby nin göğüs ucu çıkarıcısını aldım memnuniyeti çok vr dene istersen
Sureyya_45 burakveannesi Bnm ki de hiç yoktu ve sırf o yüzden bebeğimin açlıktan kan şekeri düştü hemşireler o kadar uğrasti ama bebek ağzına alamıyordu göğüs ucu almamı önerdi bnde aventinkini aldım ve çok memnum kaldm kullana kullana göğsumun ucu çıktı