diamond2635 İlk gebeliğim ikisinin de avantaj ve dezavantajlarını bilmiyorum. Kullananlar yardımcı olabilir mi?
Teadora diamond2635 para tuzagı canım onlar ayva çekirdegı jölesi , susam yağı , halis zeytınyagı bu 3 ünden biri en faydalısı 🙏🏼
Lulemom diamond2635 kalkan dışardan çok belli oluyo. Gümüş kapak al, 3 aydır kullanıyorum, çıkardığım an acımaya başlıyo uçlarım.
Mom3834 diamond2635 my cey gögüs kalkanı.. gidip avente o kadar para vermeyin. 30-35 tllik şeyle 300 tllik şey aynı. Para tuzagı felanda asla değil, gögüs ucu degmeyince bir şeye daha hızlı iyileşiyor ayrıca süt akmıyor kapakta biriktiriyor krem farklı dogal yag farklı kalkan farklı şeyler.. Hiç bir farkı yok aventten. Gümüşe gelince de gögüste koku ve süt tadında değişim yapıyormuş. Hava kesinlikle almıyor. Bence sağlıklı değil bu sebepten.
diamond2635 Teadora yengem de kantaron ve zeytinyağı kullandı ama göğüsleri kanıyordu sürekli .O yüzden önlem almak istiyorum açıkçası
NeeSalman Kalkan kullandım ve çok memnun kaldım canım. Yaralarım çabuk iyileşti, kıyafetlerle teması engelledi, akan sütümü topladı sonradan o sütü bekletmeden verebildim ziyanlıkta olmadı♥️
Teadora diamond2635 benim oğlumda oyle olmustu kanıyordu ama bu dedıklerımle hemen toparlıyor sabaha yenıden emzirebılıyorsun rahatlıkla