0602 Merhabalar 33 haftalık hamileyim ve nefes darlığım burun tıkanıklığım var sanki nefes alamıcakmış gibi oluyorum ve bu beni korkutuyor grip veya covid rahatsızlığım yok normal midir ?
minikkoalammm 0602 31 haftalğm normal canm endişelenme bende dört dönüyorm gece evde nefes nefese uyanıyorm balkona atıyorum kendimi yda camı açık bırakıyorun
GizemDnmez 0602 Bende öyleyim 30+4 üm uzun mesafe yürüdüğümde ya da fazla merdiven çıktığım zaman tıkanıp kalıyorum sanki geceleri saymıyorum bile son tiresmester de olduğumuz için belki bebişler iyice zorluyor bizi🙏🏻
Reyyankus Geceleri öyleyim bende çok kötü oluyorum gerçekten hatta dün gece kalktım forumdan eski postlari okudum.
MMmommy Ben de nefes alamıyorum dr normal diyor 31 haftalığım ama basen başım dönüyor gibi oluyor gerçekten çok kötü
0602 MMmommy evet bende aynı şekilde vücudum da titriyor gibi oluyor sanki ellerim özellikle halsizleşiyorum hemen
smyye_96 Bel ağrısı uykusuzluk yalancı sancılar bazen bulantılar bebeğim Rahime baskı yapması bi sürü bişeyler 😃 yorucu olsa da güzel duygular rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bizlere de 🤲🏻🌺
Fundish Benimde hep tıkalı burnum .arkadaşlarım hep normal bizde yaşadık diyorlar, zaten o yüzden son zamanlarda burun delikleri büyüyormuş nefes alabilelim diye.gece uykuları bölük pörcük … bazen de kalbim güm güm güm atıyor sanki
0602 Fundish evet gece uykumdan kalbim güm güm atarak uyanıyorum sanki bi an nefes alamamışım gibi🤷🏻♀️😏
HaticeBerkayBalat3103 @0602 33+2 Haftalıgım canım 31 inci haftamdan 32 inci haftama kadar nefes darlıgı problemi çektim 33 haftamdayım dediğim gibi bu hafta benim için rahat geçiyor çok şükür onun haricinde sırt agrım kasık agrım arada bir de batma gibi midemin altına acı geliyor kaburgalarımın yanlarına falan o şekilde
0602 HaticeBerkayBalat3103 evet ağrılar batmalar şuanda oluyor nefes darlığı inşallah bi an önce geçer o çok zorluyor beni 😏
0602 minikkoalammm örterim tabii zaten son zamanlarda çok hasta oldum Allah düşmanıma vermesin valla çok zordu🥴
minikkoalammm 0602 hamileyken o hastalık hiç çekilmez bende tarzan gibi yatyrm sna dediğime bakma hormonlrm bi yükseliyo bi düşüyo
0602 minikkoalammm iki kere grip oldum iki hafta arayla ve bidaha olucam diye ödüm patlıyor çok zorlanmıştım ikisi üst üste gelince test yaptırdım negatifti ama sanki korona gibiydim bide panik atak hastalığım var şimdilerde oda zorluyor