miquelle Merhaba 24+2yoz bende de eller vs bacakta kaşıntı var , 18.haftamda doktor çatlak kremi vermişti henüz çatlağım yok şuan 24 haftalığim lierac onerdi bende bebe yagi aldım üni baby , onu göbeğime sürüyorum göbeğimde kasnti yok bacaklarima da sürmüştüm sanırım yan etki yaptı sonrasında hep kaşındı, doktora söyledim bu aralar uyuz durumuda çok varmış cildiyeye yonlendirmisti özele çıkıyoruz cildiye de baya test istedi olur olmadık vazgeçtik ılık dus sonrasi normal kremliuorum sonrasında dün gece oksijenli su ile tampon yaptım suan kaşınmiyor oksijenli su hamilelil.ile ilgli bilgide bulamadım , kimi de covit aşısı yapıyor diyor 2 doz oldum , aile hekimine de durumu danıştım oda riskli bir ilaç var doktoruna sorup kullanabilirsin dedi bazı ilaçlar riskli de olsa kullanılıyor demisti kaşıntı geçtiği için şuan birşey yapmıyorum . gece ayaklarm çok kaçınıyordu benimde deli gibi şimdi biraz daha iyi ama ara ara ellerim çok.kasiniuor , yalniz degilmisim🤗 ebe ye sordugumda safradan olabilir dedi normalde gebelik.oncesi de sırtımda çok oluyordu deniz zamani geçiyordu tuzlu su yakıyordu tabi , geçmiş olsun hepimize