Merhabalar benim ilk doğumum tam 40.haftada normal doğum ile oldu. İkinci gebeliğim ise 40+5 ama hâlâ tık yok. Doktorum pazartesi suni sancı ile normal doğumu deneriz dedi ama korkuyorum ben suni sancidan.cunku çok kişi duydum suni alipta doğuramayan sezeryan olan. Tek bilmediğim benim 2.dogum olacak duyduklarım genelde ilk doğumda suni alıp olmayanlar.bu konu hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi acaba .