Benim doktorum her şeyden abartmadığın, temiz olduğundan emin olduğun, ve güzelce pişmiş olan her şeyden yiyebilirsin sen hamilesin hasta değilsin sonuçta dedi. Birde her gün yemezsin sonuçta arada yemende hiçbir sakınca yok dedi. Yani bencede biz Türkler olarak sanırım biraz abartıyoruz 😂onu yeme bunu yeme şunu yapma aman hamilesin aman dur eğilme aman düşersin AA bak çocukta leke olur dur dur öyle deme ah biz Türkler 😂😂😂