Normalde magnezyum kullanıyodum ama bu aralar uyurken falan kollarım çok uyuşuyo doktora söyledim bugün magnezyum kullanıyo musun dedi yeni bitti dedim tekrar yazdı. 36.haftam bitiyo burda 35 ten sonra bazılarının doktorları artık magnezyum kullanma çünkü doğum kasılmalarını önlediğini yazmıştı. 36 dan sonra magnezyum kullananan var mı?