İkinci doğumumu cuma günü yaptım.. iki doğumumda da ne nişan ne sancı ne de su gelmesi oldu. Rutin kontrole diye gidip açılma olduğu görülünce yatışım yapıldı. Yani bence her doğum baslangıcında nişan ve su gelmiyor. Şimdiden cok cok güzel ve kolay doğumlar diliyorum size☺️