Rapunzel21 Bebebebem erkek Kese yuvarlaksa kız,(Ve sağa yatarsa )/ Fasulye sekllindeyse erkek(sola yatarsa erkek) Ama Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️🥰
Rapunzel21 Serpiiilllo bence erkek, fasulye gibi kese, erkek❤️☺️🧿 Allah nazardan korusun ☺️ Allahim sağ salim kucuginiza almayı nasip etsin inşallah ❤️❤️❤️
bernars -PembePapatyam- önce sağlık tabiki :) peki nasıl anlıyorsunuz acaba doğru çıkma payınız ne bende öyle hissediyorum ama hayırlısı olsun bakalım :)
Rapunzel21 Sybabyss erkek canım ☺️🧿 Allah nazardan korusun sızı mutluluğunuzu daim etsin ☺️ Allahım gönlünüzce etsin hərşeyi