Ozgrrr ben 2.5 yıl önce oldum hiç bir sıkıntı yaşamadım şimdi yine nasip olursa aynı şekilde doğum yapıcam resmen güle oynaya doğum yaptım. Ama şöyle bir durum var benim anestezi uzm. İzmirin en iyilerindendi bunu araştırmanızı tavsiye ederim bu gerçekten doktorla çok alakalı aynı hastanede ablam epiduralli sezeryan oldu oda hiiç sıkıntı yaşamadı