Aleynaa1 bende de vardı protein kaçağı bazen ağır sistit durumlarında mikroba bağlı olabilir demişti. Kontrolde kal mutlaka takipte ol , 1 günlük idrar almışlardı benden tam miktarı ölçmek için günlük . Ama endişe etmeyin takipte kalın yeter bebeğiniz de çok güçlüdür inşallah hiçbişey olmadan geçer gider