Merhaba güzel annelerim ben 35+ 1 haftasındayım . Dün regl sancısı gibi güç bir sancı yaşadım . 1 er saat arayla 4 defa . Bugün sabahtan beri karın ağrısı çekiyorum . Aralıksız ve hafif ( çok ağrılı değil ) sırtımdan da bıçak saplantıları girip çıkıyor . Çok afedersiniz ama altımdan da kısıklarımdanda hafif hafif ağrı girip çıkıyor . Birde sarı renk akıntım var . Hem sıvı hemde solucan 🪱 şeklinde . Aranızda bunları yaşayan veya yakınlarından duyan oldu mu ? Doktoruma yazdım Reflor iç yarın hastaneye gel dedi . Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim