Merhaba, ben de ilk önce faika ceylan’a gittim. Aynı dediğiniz gibi ameliyata gitmesi gerektiği için acele acele muayene etti beni, hiç bir şey soramadım ve bana tavrından da hiç hoşlanmadım. Sonraki kontrolümde ayla hocaya gittim, şimdilik memnun kaldım.