Kızlar herkese iyi akşamlar 1 hafta önce idrar yolu enfeksiyonundan dolayı hastanede yattım çıktım bugün akşama kadar lavabodan çıkamadım gidiyorum hiçbir şey yok afedersiniz büyük abdestim varmış altıma yapacakmisim gibi gidiyorum hiçbir şey yok başına gelen var mı sürekli gidiyorum ama hiçbir şey yok büyük lavabo ihtiyacım varmış gibi sizce ne olabilir