Bız tayinl geldik bu şehre 3.yilimiz geldiğimizde hamile kaldım Tuğba atasaralla tanıştım hayatım dakinen büyük sukurlerimden biriydi hem insan olarak hem hekim olarak bir kere muayane ücreti veriyorsun 20 gün ücretsiz ama 2 3 gün fazlası içinde para almıyor yani bir ücretle iki kere muayene oluyorsun öyle güzel geçti ki doğumaceram ve iyileşme surecim ilk doğumum neymiş dedim ya ki o İzmir’de çok ünlü bir hastanedeydi şimdi supriz oldu bize tekrar hamileyim hatta doğuma az kladi 37+4 uz yine doktoruma gidiyorum iyiki diyorum Allah onu karşıma çıkarmış hiç paraci bir insan değil her zaman guleryuzlu herzam hastasını düşünür ayrıntılı muayene eder rahatlatir kendim de hekimim gercekten insna olmak ve hekim olmak ikisini bir arada yapabilen nadir insanlardan biri en fazla 9 güne doğumum var ikiside sezaryndi bu arada ilkinde belimi dogrultamazken bu dogumumda okadar hızlı iyilestimko kendim bile inanamadim doğum önündeki ve sonrasındaki kontrollerden ekstra ücret almaz zaten özel de muayene ayrı nst ayrı tahliler ayrı ücret derken aynı şeyi buluyor ben kan tahlilerimide sağlık ocağında yaptırıyor m e nabizdn bakıyoruz gerekli görmediği hiç bir testi yaptirmas boşuna par aharcatmaz