Smyye97 26 günlük bebeğim var mamayla birlikte anne sütü veriyorum en son pazartesi günü kaka yaptı ondan sonra mamayı ben azalttım anne sütü daha ağırlıklı veriyorum aradan 3 gün geçti hala kakasını yapmadı kabız. Ne yapmam lazım tuvaletini yapmam için?
AdenEva Smyye97 doktorunuza bi sorun yenidoğanlarda 3 gün normal diye biliyorum. Sadece anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 güne kadar geçse bile normal sayılıyor öyle düşünün kıyaslayın 🤷🏻♀️ Sonuçta kabız olacağı birşey yiyip içmiyor anne sütüyle mamayla besleniyor sadece
Aselinkooo Smyye97 siz kayısı hoşafı falan için sizde varsa kabızlık bebeğide etkilermiş. Bebeğe de masaj yapın zeytinyağıyla. Poposuna falan sürün. Ama 3 gün normal yani. Ikınıp sıkılıp rahatsız olmuyorsa ellemeyin. İlla yaptırmak için.
metehaninannesiii Smyye97 10 gun ve sonrası icin sıkıntı suan bebeginiz normal yapmaması canım merak etme
Zynp44 Smyye97 mama verirken bir çay kaşığı hakiki zeytinyağ koyuyolardı öyle duydum deneyin isterseniz
Aselinkooo Smyye97 danışın doktorunuza mamayı değiştirin olmadı. Aptamil gaz yapar Sma Daha iyi diyorlar
metehaninannesiii Smyye97 evet onceden bizde anne sutu mama şeklinde kullaniyorduk o zaman da aynısı olmuştu doktorumuz 10 günden fazla yapamazsa sıkıntı olur korkma demişti 3.gun yapmıştı öyle diyim simdi mamayi biraktik düzenli yapıyor
Smyye97 Aselinkooo bebelac gold veriyorum doktora kalsa hiç verme diyor ama sütüm yetersiz olduğundan dolayı veriyordum şimdi kabız diye azalttım
minikam Smyye97 kakasını yaptığında sulu kıvamdaysa kabız değildir bende oğlumu mama süt şeklinde besliyordum 10 güne kadar yapmıyordu ama arada 1 çay kaşığı hakiki zeytinyağı vermemi söylemiştim doktorum sonrasında hemen yapıyor kaka uyaranla yaptırmaya çalışırsanız sonrasında kendi yapmaz
Smyye97 minikam geçen hafta da kabız olmuştu 5 gün sonra yapmıştı normal bir şekildeydi katı değildi. Valla zeytinyağı vermemize rağmen yine yapmıyor yapsa biraz huysuzluğu düzelir belki 😔
Shnern Smyye97 mama olayını bilmiyorum ama benim oğlum sadece anne sütü alıyordu 10 güne bir yapardı o dönemde msdsllh baya kilo almisti
minikam Smyye97 kakası normalse kabız değildir şuanda 10 güne kadar yapmaması çok normal huysuzluğu onla ilgili değildir kabız olsa ıkınır yüzü kızarır yapamaz böyle davranışları var mı?