dudininannesi Hanımlar Nst’ye kaçıncı haftada girdiniz? Ve sezaryen doğum için hangi haftada gün verdi doktorunuz paylaşırsanız sevinirim ☺️
Kksll dudininannesi bı sorun olmadıkça 34 35haftadab sonra nst ye giriyorsun sezeryan içinde bı sorun olmadıkça 38 39 haftalarda gün veriyorlar
Feyzabeyoglu dudininannesi 32.haftada nstye girdim 36+0da kontrolüm vardi gün aldım doğum için Şu an 36+2yim
dudininannesi tomrisveannesi Benim muayeneme 6 gün var. 34 haftalık olmuş oluyorum 6 gün sonra. İster o zaman nst
tomrisveannesi dudininannesi yani bir sıkıntınız yoksa gebeliğinizle ilgili geç istiyorlar. Bazılarını 30. Haftada bile nst ye sokuyorlar.
Cerensultan dudininannesi 33 te girdim 34+4 doğuma girdim suni sancı da aldım ama malesef ntsde çıkmadı 10 cmle doğum yaptim
gokturkefe Devlet hastanesinde 30 dan sonra her gitmemde çektirip muayene oluyorum, özele gittiğimde 36 dan sonra demişti orada daha çektirmedim