Merakliduygusal Kızlar sezeryan olacam ama normalde gelebilir bebek belli değil, vajinal kaşıntım var mantar enfeksiyonu , bu sekılde doguma ya da sezeryana giren varmı?
Keremelek Bende de başladı kaşıntı benimde az kaldı bilgisi olan varmı herhangi bir sıkıntı oluyor mu acaba doğum anında
bercemb-81 Doğum için sıkıntı olur mu bilmiyorum ama enfeksiyon belirtisi bendede vardı travazol bide fitil vermişti doktorum