1MelekAnnesi Şuan hastanedeyiz kızlar bekliyoruz heyecanla cinsiyeti öğreneceğim anı bekliyorum sağlıkla 🤗🤗
Lamelif 1MelekAnnesi bende 16. Haftadayım ikili testte erkek denildi 14. Haftada kız olabilir dedi göstermedi tam. 1 hafta sonra kontrolümüz 👼 Karnım şişmiyor bebeğimi niye hissetmiyorum diye kurup kurup duruyorum evde 🙈
minnakimveben 1MelekAnnesi yaaa hayırlı olsun inşallah 💕 Rabbim sağlıkla bir nefeste kucağına almayı da nasip etsin 🙏🏼🙏🏼
1MelekAnnesi Lamelif hayırlısıyla öğrenirsiniz inş cnm. Dert etme bende hala hamile gibi değilim doktora sordum bugün nede karnım şişmiyor benim dedim boyla alakalı dedi 2 aya belli eder kendini dedi 😊😊 seninki de öyle herhalde
1MelekAnnesi minnakimveben amin canım teşekkür ederim allah bütün çocukları korusun sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz 🤗🤗
Dilekiscn 16+4olduk bizde cuma kesinlescek😍çok heycanlı son gittiğimde yüzde 70 kız demişti bakalım hu hafta ne dicek🤗
Dilekiscn Yazarım tabikiisi başından beri hep içime erkek doğdu rüyamda erkek gördüm o yüzden bence herkesi şaşırtcaz🤣 sağlıklı olsunlar da benim ıçın hiç farketmez🤷♀️