Merhaba anneler, bugün doktora gittim. 6 hafta 3 günlük gebeyim ve çok şükür kalp atışını duyduk miniğimizin. Doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi. Bugüne kadar lekelenmem olmadı; fakat eve geldikten sonra peçeteye açık pembe renkli kan sürüntüsü geldi. Pıhtı değil ve çok az. Hemen progestan fitil kullandım ve uzandım. Başına böyle bi şey gelen var mı? Yarın sabah mı doktora gideyim yoksa biraz dinlenip direkt hastaneye acile mi gideyim? Fikirlerinize ihtiyacım var 🥺 Halbuki çok sevinmiştim…