Seymaben ben ilk 18.haftada hissetmistim boyle hfif b kayma hissi gbi, sonra biri dediki burdan karniniza kumanda koyun daha net frk edersiniz hareketleri😂😂 bende yaptim kumanda deprem oluyo gb oynuyodu buyuk ihtimalle bebegin kalp atislarindan. Ama ne zaman hareket hissetmesem daha sonra hep kumanda koydum